Re: [LUGOS] "Multisession" pisanje na CD/DVD iz ukazne vrsticeiz ukazne vrstice

The Dude thedude at email.si
Mon Dec 6 15:24:55 CET 2004

Uporabil sem ukaze:

1) za izdelavo iso slike: "mkisofs -o test.iso -J -r test/"
2) za peko prve seje: "cdrecord -v dev=0,0,0 -multi test.iso
3) mount CD-ja, prebral datoteke s CD-ja, vse OK
4) za izdelavo druge iso slike: "mkisofs -o test1.iso -J -r -C 'cdrecord
dev=0,0,0 -msinfo' -M 0,0,0 test1/"
5) za peko druge seje: "cdrecord -v dev=0,0,0 -multi test1.iso"
6) mount CD-ja, vidijo se samo datoteke s prve seje
7) za izdelavo tretje iso slike: "mkisofs -o test2.iso -J -r -C 'cdrecord
dev=0,0,0 -msinfo' -M 0,0,0 test2/"
8) za peko zakljucne seje: "cdrecord -v dev=0,0,0 test2.iso"
9) isto kot 6)
10) probam CD na windozah, isto vidim samo prvo sejo, Nero pokaže tri seje
(prvi dve ISO9660/Joliet (mode 2), zadnja ISO9660/Joliet (mode 1))

Problema ostajata:
1) zakaj vidim samo eno sejo?
2) ali obstaja kaksna resitev, da ne bi imel razlicnih ukazov za prvo sejo in
ostale seje (da bi program sam ugotovil, da je CD ali prazen ali pa se ni
zakljucen).

lp