[LUGOS] "Multisession" pisanje na CD/DVD iz uk[LUGOS]X"Multisessiz uk[LUGOS]X"Multisession"XpisanjeXnaXCD/DVDXizXukazne vrsti ceion"XpisanjeXnaXCD/DVDXizXukazne vrsti ceXukazne vrsti ce

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Dec 6 10:46:55 CET 2004

sam uporabljam k3b

-----Original Message-----
From: The Dude [mailto:thedude at email.si]
Sent: ned 2004-12-05 18:17
To: lugos-list at lugos.si
Subject: Re:  [LUGOS] "Multisession" pisanje na CD/DVD iz uk[LUGOS]X"Multisessiz uk[LUGOS]X"Multisession"XpisanjeXnaXCD/DVDXizXukazne vrsti ceion"XpisanjeXnaXCD/DVDXizXukazne vrsti ceXukazne vrsti ce

Ja, saj to sem nekako probal (kot si ti opisal oz. je opisano v HOWTO-jih), pa
imam dve težavi:
1. tudi če stvar tako zapečem, je vidna samo prva seja
2. rad bi zadevo vedno zapekel samo z enim ukazom, ker želim recimo dnevno na
CD avtomatsko dodajat podatke in ne bi rad preveč komliciral s kakšno skripto
(a ni kakšnega dummy načina, da bi nek program ala cdrecord sam ugotovil ali
je na CD-ju že kakšna seja in jo avtomatiš dodal k novim podatkom (način ala
Nero pod Windozami)

lp TD

http://www.email.si/