"Multisession" pisanje na CD/DVD iz ukazne vrstice

The Dude thedude at email.si
Sun Dec 5 12:44:43 CET 2004

Pozdravljeni,

zanima me, ce ima kdo izkusnje kako iz ukazne vrstice zapisati vec sej na CD
oz. DVD. Zanima me katere programe uporabljate za to in konkretne parametre
zanje. Ali se da prvo sejo in naslednje spohat z istimi parametri? Sam sem
poiskusal s cdrecord in mkisofs in mi nekako ne rata (podatki se zapisejo,
program ne javi napake, zadeve pa ne morem prebrat, vcasih - ob dolocenih
parametrih pri pisanju - lahko ampak najvec prvo sejo). Bral sem ze vse CD-
Writing HOWTOje. Po moznosti bi rad se, da se na CD/DVD zapisejo dolga imena,
ki se dajo brat tudi in drugih OS-ov. Uporabljam RH9.

The Dude