[LUGOS] ena dns nejasnost

Matjaž Repnik svejk at siol.net
Fri Dec 3 12:12:40 CET 2004

Evo za sekundarca si uporabiš: twisted4life.com, meni deluje že kar
nekaj časa brez problemov, pa zadeva je brezplačna za 10 domen :)

Svejk

Zbrisi une od domence, pa samo svojega dodaj. Fajn bi pa blo ce bi najdu
se kakega sekundarca k bi zono prevzemal s tvojega. Za primer ce tvoj
dol pade.

--
Lep pozdrav
 Tadej