ena dns nejasnost

Nejc Novak nejc.novak at soncek.biz
Fri Dec 3 08:37:33 CET 2004

Dan!

No, ze pred casom registrirana .biz domena, ki sem jo nastavil ze pred
casom, vceraj pa me je zbodlo eno vprasanje. Takoj po registraciji domene
so bili nastavljeni trije dns strezniki in sicer od domence (ns1,2,3),
potem pa sem jaz pac registriral se svojega in kar vse 4 vpisal v
konfiguracijo mojega dnsa. No, vceraj pa sem nakljucno pognal dnsreport na
mojo domeno in za domencine streznike je napisal da so 'lame'. Ko pa sem
jih jaz odstranil iz nastavitev, je domena nehala delovati.

Hm.. zakaj?

Hvala in LP.