[LUGOS] programski patenti

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Dec 22 12:33:15 CET 2004

On sre, 2004-12-22 at 11:53 +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> No kolikor jaz vem je bila Slovenija ZA direktivo, vendar z določenimi
> amandmaji. Koliko se je v tej smeri dejansko naredilo žal ne vem mislim
> pa, da se bo direktivo v vsakem primeru sprejelo, kaj vse se bo v njo
> dodalo pa je stvar zdrave pameti in razuma ter na drugi strani
> pokvarjenosti, grabežljivosti in klientelizma.
>
> Mislim, da naših vladalcev ne bo mogoče kar tako prepričat, da ta
> direktiva sploh ni potrebna, mislim da kar utopično, saj so tu še drugi
> gospodarski aspekti, ki očitno kažejo v prid tej direktivi in jih ne bo
> možno kar tako zanemariti.

Nihče ne govori o tem, da direktive ne bo. V bistvu si jo vsi želimo,
vprašanje je le kakšno. To da se mora pa free world vzet skupaj in
spacat svoje stališče za katerem stoji je pa fact...

no v bistvu jih je že, free world, ki se s tematiko ukvarja, je
popolnoma zadovoljen z amandmaji, ki jih je (tudi na njegovo pobudo)
sprejel evropski parlament in za njimi stoji glejte ->
http://swpat.ffii.org/papers/europarl0309/cons0401/tab/index.en.html

In da razjasnimo, slovenija tokrat ni imela _nobenih_ pripomb ali
amandmajev, prav tako ne na COREPER zasedanju, verjetno misliš na majske
amandmaje, ko je nemcija vse izigrala. to ni več aktualno. ampak zdaj je
vazno kako v sloveniji pridobit se druge poleg sekcije proizvajalcev
programske opreme (ki so na istem bregu kot mi), za idejo, da slovenija
lahko in mora spremeniti stališče.

na tej listi je v povprecju veliko prevec suma, ljudje, ki ne spremljajo
situacije podrobno v navalu evforije vrzejo ven kaksno dezinformacijo,
kar potem požene vročo kri po žilah drugih na listi. prosim poskusite
raje napisat manj kot več, ampak tisto boljše (ne pa tako kot jaz, ki ne
znam in ne znam že enkrat pritisnit tega cntrl+enter, da odpošljem
mail :)

bye
andraz