[LUGOS] stejmo do 1000

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Wed Dec 22 10:52:26 CET 2004

Dne sreda 22. decembra 2004 08:01 je Blaz Podrzaj napisal(a):
| Ne znaš citirat, poleg tega pa nisi dobro prebral mojega maila, ki je bil
| reply na Alešev mail, [...]

V obeh primerih imaš prav, sem se zato tokrat bolj potrudil, da slučajno zopet
ne zmotim tvojega estetskega čuta.

| [...] In če bi pogledal še par mailov pred tem, bi ti bilo
| vse jasno. Tako ti pa ni, kot verjetno tudi Markotu ni bilo, pa še komu
| verjetno.

No, zanimivo je, da sam glede svojih objav ugotavljaš, da njihova
sporočilnosti morda le ni tako pretirano dobro razvidna. In to navkljub
(predvidoma) doslednem držanju pravil "edinega pravilnega in zveličavnega"
načina citiranja! Neverjetno, kaj ne!?

Sam se raje kot trde linije
(http://email.about.com/cs/netiquettetips/qt/et090402.htm), poslužujem
največkrat nekoliko ohlapnejše oblike
(http://email.about.com/cs/netiquettetips/qt/et052704.htm), ki pa zato ni nič
manj razvidnejša v svoji jasnosti oz. sporočilnosti. Morda - glede na videno
- celo nekoliko bolj, saj mi zaradi manj ukvarjanja z obliko, ostaja več časa
za vsebino!

Ti zato srčno priporočam, da kdaj (vsaj za šalo) poskusiš biti nekoliko manj
tog in principu, zapisanem tudi v enem izmed obeh zgoraj omenjenih člankov
"there's always more than one way to do something" daš vsaj priložnost, da se
potrdi v vsakdanjem življenju.

Lep pozdrav,
Žiga B.