[LUGOS] stejmo do 1000

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Dec 22 08:01:58 CET 2004

Ne znaš citirat, poleg tega pa nisi dobro prebral mojega maila, ki je bil
reply na Alešev mail, ta pa je PREDLAGAL konstruktiven pristop že potem,
ko je bila zadeva zdavnaj odstranjena z dnevnega reda! In JAZ sem ta
predlog sprejel in predvidevam, da so ga tudi drugi, zato sem napisal
"verjetno z večino". In če bi pogledal še par mailov pred tem, bi ti bilo
vse jasno. Tako ti pa ni, kot verjetno tudi Markotu ni bilo, pa še komu
verjetno.

lp,B