[LUGOS] 13w3 monitor adapter

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Dec 22 00:22:12 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004 23:54:47 +0100, Johnny <janez.novak3 at siol.net> wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me ce kdo ve kje bi se dalo dobiti v Sloveniji 13W3 monitor adapter
> za SGI ali SUN racunalnike? Ali je edina moznost narocilo iz tujine?

Imam enega, ki dela. Za dzabe dam, skupaj s sparcom, ki je itak od
lugosa, ce se lugos s tem strinja. Boga stara kista ima samo 8M rama,
kar je premalo za karkoli uporabnega. Notri je tudi en scsi disk in
zraven sta tipkovnica in miska.

Ce se kdo hoce igrat, lahko prepustim njemu. Ram za te masine se dobi,
ampak jaz se nisem imel casa s tem ubadat.