[LUGOS] [Fwd: [ffii] a-item retracted]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Dec 21 21:01:37 CET 2004

On tor, 2004-12-21 at 20:48 +0100, Žiga Böhm wrote:
> andraž, ali lahko malo bolj pojasniš spodnji zapis. cilj (danes) je bil, da se
> točka umakne z dnevnega reda in to se je zgodilo.
>
> kakšna je sedaj - predvidoma - nadaljna usoda direktive? morda od tod trditev
> "nismo zmagal"? res samo sprašujem, ker vem, da sem na tem področju hudo
> neveden, pa bi rad stvari popravil...

Stvar je samo zamrznjena vsaj dokler predsednikovanja uniji ne prevzame
Luksemburg.

Poljska je namreč zahtevala le umik z dnevnega reda _in nič drugega_.

V tem času imajo tudi slovenski politiki in posledično diplomati
možnost, da si premislijo.

Razpoke v podpori se že kažejo. Zdaj je vprašanje kako močan pritisk se
bo nanje izvedel.

LEp pozdrav
Andraž tori