[LUGOS] stejmo do 1000

JK joze.klepec at siol.net
Tue Dec 21 18:30:21 CET 2004

Marko Samastur pravi:

>Zdravo,

>Uhm, ne? Predlog umaknjen z dnevnega reda.

Niti ne - človek je TVOJ, če se bori zate in za tvoje interese. Sicer je
PROTI tebi. Tako je to v demokraciji.

>No, to lahko govoriš zase. Nekateri smo počeli marsikaj in sam ne bi
>ravno rekel, da smo bili popolnoma neuspešni. Se strinjam, da nismo
>bili dovolj uspešni, da naši predstavniki v EU ne bi počeli neumnosti,
>ampak ni vse na tem svetu ravno binarno.

Tista o neumnih predstavnikih pa drži. Demokracija žre vedno svoje
otroke in sama sebe. Nič ji ne pomaga, da se ne nekoč ne spremeni po
demokratični poti v tiranokracijo.

>Lp,
>
>Marko

---se opravicujem za limanico----
Andraz Tori pravi:

>Dosezek je bil storjen, ... na tapeti, vsaj delno. zdaj bodo ... zagrabili tudi ... novinarji.

Drugo je bolje B. povedal. Tudi drugi nekaj krepkih.

>... izkoristit, sklenit zavezništva in predstavit stvar kot
>problem politične odločitve. ... pravi čas za peticijo, ki jo ima
>društvo že skoraj napisano (treba ... popravit).
>
>... nujno začet delat je pravna interpretacija direktive.

Saj sprejeta uredba niti ni pravno veljavna - sprejeli so jo ministri,
ki za to nimajo nikakršnih pooblastil. V sporočilu sem že Buta in
pomočnike opomnil, da delajo isto kot bi šolski ministri sprejemali
veterinarsko uredbo o papigah podobne moči.
Veljala bi le v primeru, če bi bili gospodje pristojni za področje
gospodarstva in/ali znanosti, kolikor mi dopušča vedeti moje skromno
znanje prava. Z mojega vidika je uredba - pravno nična in njene
posledice tudi. Jaz sem za državljansko nepokorščino.

>Zato čisto resno predlagam, da UO društva razpravlja o tem ali si lahko
>društvo privošči pravno pomoč na to temo. Morda bi kdo ... tudi
>pro bono, ampak močno dvomim.

Povsem zastonj najbrž ne, verjetno pa za zmerno ceno in izvrstno reklamo
(=publiciteto).

>naslednji krog je evropski parlament, ampak zdaj je stvar VELIKO težje
>spremenit.

V Parlamentu EU ima veliko večino glasov prav evropska ljudska stranka.

>treba je absolutno večino zbrat. navadno večino nam je enkrat
>uspelo. bomo videli.

2/3. Hmmm. ELS ima skoraj sama okoli 50%. Verjetno bo šla zadeva prej na
Evropsko sodišče.

lp, jk