[LUGOS] stejmo do 1000

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Dec 21 14:18:07 CET 2004

On Tue, 21 Dec 2004 13:34:12 +0100, JK <joze.klepec at siol.net> wrote:
> Blaz Podrzaj pravi:
> B, to si giga povedal. Totalna anarhija, res je. Čmo torej zbirat
> podpise in kje?

Glasovanje je zdaj. Ce je kdo pripravil peticijo in jo v ustreznem
casu dostavil ustrezni osebi, potem fino, a jaz zanjo nisem slisal.
Ker gre za urgenco, ki je pac nismo zakuhali mi, ampak tisti, ki
potiska trenutno oblikovano evropsko direktivo skozi proceduro in po
moje je nujno, da se odreagira takoj. Ker je to pac prva pomoc, od
katere je odvisno zivljenje prostega programja, kot ga poznamo danes.

Vam je zdaj jasno, zakaj ni peticije?