[LUGOS] stejmo do 1000

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 20 23:51:49 CET 2004

Bostjan, da na hitro razložim 1,2,3 email aktivizma.

1. _nikoli_ tako ne zasuvaj ljudi s katerimi misliš delati na dolgi rok.

2. za ljudi, ki se te tičejo le za konkretno akcijo - npr Ministrstvo za
kmetijstvo in, ki jih hočeš le prepričat, da je stvar "bigger than they
can take" ... pa lahko uporabiš drugačno taktiko, astrotourfing,
zasuvanje, teženje, telefonsko, fizično, email. Nekaj kar jih bo
prepričal, da so bili potegnjeni v težave, ki niso njihove in bodo zato
se poskusili izkopat.

namen te akcije je samo eno, prepričat kmetijsko ministrstvo, naj ne
prevzame bremena odločanja. pot po kateri se poskuša to doseči v tako
kratkem času je masovno opozarjanje, zato, da bi količina emailov
dvignila čimveč obrvi.

več o drugih možnostih lobiranja pa lahko ob kaki drugi, manj napeti,
priložnosti rečemo...

no če prav štejem (in če štejem še iz prve roke infe), je zdaj zadevo
poslalo tam med 10 in 15 ljudi. no še kak več ne bo škodil.

Lep pozdrav
Andraž Tori