[LUGOS] Cyrus + pop3s - ne najde mailboxa

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Thu Dec 16 09:25:15 CET 2004

Damjan Kovac wrote:

> hvala za nasvet
>
> se eno podvprasanje
> kaj pa ce je sistem dovolj majhen in
> nevidim potrebe po cyrus-u
> kak najhitreje usposobim pop3s da uporabniki pridejo do svoje poste
> kolikor vidim je na fedori3 mozno samo preko cyrusa?
> hvala

Dovecot čisto dobro dela pod Fedoro, samo malo je frke pri certifikatih
(če se greš pop3s), ker moraš imet certifikat na dveh koncih in še
tistega drugega (private) moraš malo predelat (pobrisat vse razen
privatnega ključa - kar s text editorjem).
Če rabiš točne informacije - mail na privat.

LP, Andrej