[LUGOS] Codetables za e-posto,...

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Wed Dec 15 20:34:00 CET 2004

On Wednesday, December 15, 2004, 10:30:43, Damir Dezeljin wrote:

> Zdi se mi, da UTF8 je kar primerna kodna tabela za E-Mail in Internetne
> strani - se motim?

UTF8 ti omogoča zapis celotnega Unicode nabora, z minimalnim overheadom pri
jezikih, temelječih na latinici. Zaenkrat, če hočeš biti karseda
kompatibilen, je kakšen ISO-8859-2 za slovenščino verjetno bolj
priporočljiv, ker se tu in tam še najde kakšen program, ki ne zna dekodirat
UTF8 (je pa res, da pri UTF8 ostane večji del besedila še vedno čitljiv,
samo šumniki so zapisani z dvema znakoma).

> Kaj kdo ve kako so imena datotek zapisana na razlicnih datotecnih sistemih
> na razlicnih OS-ih? Windows uporablja Unicode ... kaj to pomeni UTF8? Kaj
> pa Ext2/3, XFS, JFS, ReiserFS na Linuxu, kako je z HP-UX, Solarisom,...?

Windows se mi zdi da uporablja UCS-16, Linux pa kar pač nastaviš - ponavadi
je to ISO-8859-2 ali pa UTF8.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

All things considered, life is 9-to-5 against.
       -- Nick the Greek's Law