[LUGOS] 3Com mre_na kartica

JK joze.klepec at siol.net
Wed Dec 15 17:16:30 CET 2004

Jure Pe_ar pravi:

>ISA naceloma ni autodetect, tako da moras driver naloziti na roke z
>ustreznimi parametri, da ve na katerem naslovu iskati kartico in kateri
>interrupt naj pri tem uporabi.
>konkretno za 3c509 lahko to nastavis z dos config toolom, ki ga najdes na
>3com strani, da pa bo zadeva sploh delovala, _izklopi_ podporo za plug &
>play.

Dober irQ=11 ali 12 na starih kištah (nove PCI, miš), sicer kak 9 (VGA),
3 (ser), 5, 7 (lpr) vrata pa $300 ali $320 (nekako prototipna kartica).
Odlično je, če so kartice 3c509b, z istim tipom transceiverja in
narejene po možnosti v isti tovarni (zaradi problemov z revizijami). Po
meni dostopnih informacijah so najboljše irske (sam imam 3 in 2
singapurski).

lp, jk