[LUGOS] realnocasovna simulacija

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Dec 15 16:50:34 CET 2004

On Wed, 15 Dec 2004 15:44:15 +0100, JK <joze.klepec at siol.net> wrote:
> Res je, ni svoboden. Je pa zastonj, pa še ne zahteva registracije - kar
> je skoraj isto. Z mojega vidika je OOo manj svoboden, ker zahteva
> registracijo, ne ponuja pa nobene izvorne kode.

O katerem OOo govoris? Ce mislis OpenOffice.org, potem ti izvorno kodo
lahko dam jaz, ker je prosto razsirljiva. Poberes jo lahko tudi z
developers CVSja, ki je javno dostopen. BTW, ce izberes "Never
Register" oz. prevedeni ekvivalent, ko prvic pozenes OOo, potem ti ni
treba nicesar nikoli registrirat.

> Posebno simulatorski zato ne more biti, ker niti ni pisan za linux, pač
> pa za winse, meni se je pod RH9/pingo2 le zagnal in obvisel - zahteva
> namreč detaljne nastavitve, ki jih še nisem vajen.
> Lahko namestiš podporo za vinsko klet in namestiš izvirni paket ali pa
> se ogledaš kje drugje na Googleu - obstajajo tudi predelave, največ v
> Nemčiji. Jaz sam imam predelanih datotek samo za letala za celo spletno
> stran.

Model fizike je malce zastarel, model letenja posledicno tudi. Nisem
nasel razlicice za OS X. Graficni prikaz je zastarel, flightgear pa
ima vse, kar sem pri temule pogresal, pa se free je (tako kot OOo).