[LUGOS] Cyrus + pop3s - ne najde mailboxa

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Wed Dec 15 15:30:12 CET 2004

On Wed, 15 Dec 2004 15:13:31 -0800
Damjan Kovac <damjan.kovac1 at guest.arnes.si> wrote:

> Pozdravljeni
>
> prosim za malo pomoci
>
> ne uspe mi skonfiguritati
> cyrus-imapd na fedori3 da bi odjemalci prejemali posto preko pop3s
> uporabnik se lahko uspesno prijavi na kar dobim sporocilo
> da pop3s ne najde mailboxa, posta se nahaja
> v /home/uporabniki v mailbox imenikih
>
> kak naj cyrusu pokazem kje se nahaja ta posta?
>
> cyrus-imapd in sasauthd teceta ok
> nikakor pa se mi ne uspe povezati preko cyradm na localhost

to je prva stvar, ki jo moras resiti. katerikoli auth mehanizem si ze
nastavil saslauthdju, mora najti admin userja, s katerim se prijavljas v
cyrus preko cyradmja.

ko ti bo enkrat to delovalo, se lahko naprej zatopis v cyrus dokumentacijo
in ugotovis, da cyrus prav malo briga, kaj imajo uporabniki v /home. cyrus
je zaprt, od sistema locen, zato se poraja vprasanje, s kaksnim namenom so
ga vkljucili v fedoro. mar bi vztrajali pri uwju ali dovecotu ali kar so pac
ze imeli nazadnje.

ce hoces preseliti posto uporabnikov v cyrus, moras preko cyradmja skreirati
v njem ustrezne mailboxe, nastaviti tvoj MTA tako, da bo dostavljal posto v
cyrus (priporocam lmtp) in prenesti posto iz /home/* v cyrus. za to se najde
po netu kar nekaj skript.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/