Dostopanje do zvocne kartice kot navaden uporabnik

Tadej Poberaj Tadej.Poberaj at siol.net
Wed Dec 15 15:25:43 CET 2004

Pozdrav!

Še enkrat bom zastavil vprašanje pod novo temo, ker je prejšnja postala nepregledna.
Torej, kot sem že napisal sem si na star notebook inštaliral okolje debian. Uspelo mi je usposobiti vse enote med drugim tudi zvočno kartico, katere modul sem inštaliral vstavil naknadno, po končani inštalaciji. Zdaj imam le še ta problem, ker do zvočne kartice lahko dostopam le kot root in ne tudi kot navaden uporabnik, tako da bi moral očitno nekje določiti pravice dostopa do zvočne kartice.
Kako naj to storim, prosil bi vsaj za kakšne ideje kje se lotit zadeve. Kot sem že napisal, distribucija je Debian.

Res hvala za odgovore in lp!

Tadej