[LUGOS] Wireless kartica

Tomaz tomaz.kravcar at rsklan.com
Mon Dec 13 18:00:00 CET 2004

polz wrote:

> A lahko se 1x narises skico svoje mreze ? Sedaj namrec ne razumem, ali je
> wireless mrezna v debian masini, a ne ?
>
> Ko si poskusil namescat driver - a ti je to tudi uspelo in je driver deloval ?

                      (300m)
Aironet AP4800E V8.07 ---- Cisco WGB340 V8.58-- switch --Debian -- NET
(wireless router 1xUTP     (wireless antena)     |
  in 802.11g oz 802.11b)                          |
             |    |                      LAN ------
Rac1 --utp---    |

Rac2 --wireless--

Ne ni, wireless kartica je na notesniku, ki je povezan na Aironet
wireless router, lociran pri sosedu, oddaljen priblizno 300m. Ta router
je povezan s Cisco anteno, ki je na moji strani povezan prek switch-a in
debiana na internet. Driver se je namestil brez problema, kaksnih
nastavitev pa nisem gledal, ker mislim da ga ne rabim(glede na to da
povezava deluje, ce se kartica pri sosedu prestavi na drug racunalnik).
Eto tuki so ugotovitve:
- vse dela brez problema ce je OS win2000
- ce je postavljen debian;
     - iz rac2, kjer je wireless kartica lahko pingam vse racunalnike
     znotraj mojega LAN-a(300m), ne morem pa pingat debian serverja oz
se
     povezat na internet
     - ce se kartica prestavi v drug racunalnik lahko pingam debian
     server in internet dela
     - firewall na debian-u spusca (brez omejitev) ven ves promet, ki
     prihaja iz 192.168.0.0/16.
     - ce zamenjam IP na rac2 z IP od rac1 (kater se lahko poveze na
     internet), povezava se vedno ne deluje.

V bistvu ne vem kje bi lahko bil problem.

lp, tomaz