[LUGOS] Wireless kartica

Tomaz tomaz.kravcar at rsklan.com
Sun Dec 12 21:36:50 CET 2004

Gasper Koren wrote:

> V driverjih?
>
> Glej tole: http://acx100.sourceforge.net/
> in tole: http://acx100.sourceforge.net/matrix.html
>
> baje so pa tezave z Wep enkripcijo:
> http://blog.bravecobra.com/index.php?p=8
>
> lp G.

thx sm poskusil namestit omenjen driver pa ni pomagal. rac2 ni povezan
direktno na debian kisto, tk da mislim da ni problem v temu. Sem dobil
nove informacije, da kartica dela ce se jo prestav v drug racunalnik tud
preko debiana, na rac2 pa dela samo v primeru ce je postavlen win2000.
Prav tako iz rac2 pingam racunalnike znotraj LAN-a, ne pingam pa debiana
in obratno. Zamenjal sem tudi IP na rac2 z tistim od rac1, neuspesno. Se
kaksna druga ideja ?

lp, tomaz