[LUGOS] Monitoring net prometa

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Sun Dec 12 15:08:15 CET 2004

Za monitoring sistema je pripraven paket "sysstat", vsebuje
program sar, ki ti izpise med drugim tudi statistiko (tx,rx)
prometa po mreznih interface-ih. Zelo pripraven za ugotavljanje
ozkih grl v sistemu.

Za monitoring mreze po protokolih, ip-jih ipd, pride prav
"nmap". Ima preprost web interface.

lp
Petar

--