[LUGOS] namestitev pinkota

Igor Kresnik lovec at volja.net
Sat Dec 11 11:41:46 CET 2004

Zdravo Aleš
Če sem prav razumel moram najprej namestiti prejšno verzijo Fedore ali
Pingota in ter nato nadgraditi
 na pinkota 3.0?
Lp igor

Ales Kosir pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843