[LUGOS] Monitoring net prometa

JK joze.klepec at siol.net
Sat Dec 11 22:21:38 CET 2004

Scorpy pravi:

>www.mrtg.org ?
>
>LP

1. Incoming - prihajajoči promet je ta, ki gre v tvoji smeri. Torej
zlaganje (http/ftp), pregledovanje in pobiranje e-pošte, pregledovanje
spletnih strani. Outgoing - odhajajoči promet je nalaganje na strežnike,
pošiljanje e-pošte, odgovarjanje na e-ankete.
Sicer pa si zalaufaj traceroute (moraš ga imeti), preden se spokaš na
net in pošlji to svojemu ponudniku, če imaš čisto vest.
2. Sicer imaš skriptnega spammerja ali kak trojanski konj - zaenkrat
redko ... . Nastavi avtomatsko brisanje e-pošte, uničuj vse z neznanih
naslovov in priponkami avtomatsko.
3. Lahko se ti kdo šlepa na priključek, zlasti če imaš kak infrardeč
vrata ali brezžično omrežje. Glej loge in selektivno blokiraj IP-je.
Lahko šifriraš vrata in brezžično, nihče ti ne brani.
4. Morda so komu tvoji podatki postali zanimivi - brskanje (80 in
sorodni, proxy, ftp - 21).

Posodobi kernel in ostalo. Odstrani potencialne luknje.

lp, jk