wireless radius and such

Martin martin at amadej.si
Thu Aug 5 12:34:00 CEST 2004

Pozdrav,

razmišljam v smeri implementacije avtomatičnega menjavanja ključev za
enkripcijo pri wireless povezavah, saj trenutni način, da vsak dan wep ključ
zamenjam, da ga neb kdo skreku ni prav produktiven. VPN je sicer opcija,
vendar sem opazil WPA opcijo. Na microsoftovi strani sem našel opis, kaj to
sploh je in zdi se mi, da je idealno zame, saj ključi za enkripcijo niso
statični in še "per client" se da nastavljat dostop. Ugotovil sem, da za WPA
rabiš radius server, našel freeradius. Zanima me, ker tko na hitro nisem
uspel najt informacij, kako je na strani klienta, ki gre čez access point se
do radiusa avtenticirat. Torej, ali obstaja na Linuxu kak paket za
avtentikacijo v taki rešitvi, če si jo bi kdaj postavil?

Hvala za inf, ter lep pozdrav.
Martin