[LUGOS] Sumniki v konzoli - v terminalu konsole (KDE 3.2.3)

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Aug 4 11:55:18 CEST 2004

Torej!

Ne, še ni konec :(

Če program konsole poženem iz K-menija, potem šumniki ne delajo. Če
popravim ukaz na konsole --tn xterm ali pa xterm s s celo potjo in ga
poženem preko ikone iz K-menija, tudi ne delajo šumniki.

Če pa znotraj že odprtega terminala-konsole odprem novega, potem pa šumniki
delajo. To je pa sedaj že višek. Kaj me tako zafrkva? Mimogrede, font se v
tem primeru malo spremeni - je bolj debel in večji.

Ali lahko kdo kako pomaga?

lp, Gregor

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia