[LUGOS] Sumniki v konzoli - v terminalu konsole (KDE 3.2.3)

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Aug 4 11:06:26 CEST 2004

Blaz Podrzaj wrote:

> Ne bo slo. To se ne da. Vsaj pri tebi ne. Ne vem sicer zakaj ne, se mi pa
> zdi da zaradi tega, ker nisi/ne bos/noces prebrati Slovenian-HOWTO.

Da ne bo pomote, sem bral danes Slovenian-HOWTO in Unicode-HOWTO. Sama
KONZOLA me ne zanima. Rad bi, da mi "terminalsko okno vX11 oz. konsole" v
KDE kazalo tudi šumnike. Terminal Xterm mi lepo deluje. V HOWTO so navodila
le za xterm, jaz pa tega nočem oz. že imam. Od KDE mi recimo Konqueror lepo
deluje.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC