[LUGOS] Knjižnice za grafični vmesnik

Linux User linuxuser at process.si
Tue Aug 3 18:52:20 CEST 2004

Ne gre za to, da ne bi zelel placati nekomu za njegovo delo. Zanimajo me
le opcije, ki so na razpolago, da se lazje odlocim. Izbira bo
najverjetneje od primera do primera razlicna.
V istem projektu sem uporabil komercialno licenco za MySQL bazo, ki je
plačljiva, čeprav bi lahko uporabil kako free varianto, vendar so mi tam
zadeve bolj poznane, zato sem se lazje odlocil.

 Je pa zanimivo, da skupin, ki razvijajo GTK, Fltk ipd. ne moti, da
nekdo uporabi njihovo delo v komercialni aplikaciji, kar je smisel
licence LGPL. Morda zato, ker za Qt-jem pa stoji podjetje. Hvala za pomoc!

PS: Ne vem, kaj ima Visual Studio veze z mojim vprasanjem. Ce bi kaj
razvijal z njim, bi ga pac kupil.