[LUGOS] Knjižnice za grafični vmesnik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Aug 3 16:03:18 CEST 2004

Odvisno kaj rabiš, če delaš preproste programe, potem je zagotovo
najbolj enostavna rešitev uporaba Glade (ki dela user interface gtk2) in
potem upravljanje s kakim perlom.

Moje osebno mnenje je, da je gtk+ v Cju popolnoma neuporaben in ogaben,
medtem ko je z drugimi wrapperji (preizkusil sem edinole perlovega),
prava poezija za srce in tipke. Obstaja tudi wrapper za C++...

QT je pač plačljiv za non-free aplikacije.

Imaš še malo morje drugih toolkitov, ki so v načelu vsi bolj enostavni
od QT in GTK+, ampak tudi manj omogočajo.

Eden izmed njih je recimo FLTK: http://www.fltk.org/ in
http://sourceforge.net/projects/fltk
Njega omenjam zato, ker bodo baje Cinepaint nanj sportal...

enako kot GTK+ je pod LGPL licenco in ga lahko uporabljaš v komercialnih
produktih.

Je pa res, da se je, če hočeš čimenostavnejšo prenosljivost in čimvečjo
podporo drugih developerjev, držati preizkušenih in čimbolj široko
podprtih rešitev - čimmanj skrenit s poti, da se ne izgubiš... to sta pa
GTK+ in QT... njuna pomembna prednost je tudi viska podpora
lokalizacijam, accessibilityu, kar zna biti pri kakšnih drugih toolkitih
problematično.

čao
andraž