FAT32 particija pod linuxom

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Tue Aug 31 20:22:17 CEST 2004

Lep pozdrav,

Na masini imam dual boot: Linux, WinXP. Takoj, ko sem instaliral Linux
sem na FAT32 particijo pisal brez problemov. Kasneje sem v Win dobival
datoteke velike vec kot je bila cela particija. chkdsk je stvari lepo
"popravil", vendar je bil format d:\ vsekakor temeljitejsi.

Nato sem fstab datoteko malo popravil, tako da imam sedaj naslednjo vrstico:

/dev/hda7  /mnt/data  vfat   auto,users,umask=000     0   0

Prej sem imel namesto predzadnje 0 stevilko 1. Po tem popravku je stvar
cudezno spet nekaj casa delala, dokler nisem ponovno izgubil 200MB
velike datoteke, ki jo je moj uceci se program izracunaval kakih 10 urc.
Se najbolj zalostno je bilo to, da je datoteka obstajala, dokler nisem
zapustil Linuxa in se prijavil v Win. Od takrat je ni nobeden vec videl.

Prej sem npr. spet kopiral datoteke iz Linuxa na FAT32 particijo. Ko sem
sel v Windowse, sem namesto 300 datotek nasel le 20, ki pa so bile vse
pokvarjene.

Tako, to so simptomi, ki sem jih opazil. Ce se je kdo ze srecal s
podobnim problemom, potem naj mi prosim pove diagnozo.

lp,
Grega