[LUGOS] Nastavitev ure

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Aug 31 09:25:10 CEST 2004

Pa je to pravi debian način za nastavitev? Da se mi ne bo spet kaj sfižilo
  po update.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia