Nastavitev ure

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Aug 31 09:00:35 CEST 2004

Zdravo!

Imam debian in do nedavnega mi je ura spilala tako kot je treba. Po update
se mi je pa sfižila. Prej sem imel CEST (trenutno nekaj do 09:00), sedaj mi
pa ob vsakem reboot nastavi na EDT (trenutno nekaj do 03:00). Če si to
nastavim v KDE kontrolnem središču, mi zadeva dela vse dokler ne zbootam
mašine.

Ko se požene ntpdate, se zadeva ne spremeni. Nekaj sumim na hwclock, a v
/etc/init.d/hwclock.sh, če je to sploh pravi vir, lepo piše, da naj zadeve
več ali manj pustim pri miru. Torej kje lahko nastavim local time?

Hvala za nasvete.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC