SUSPECT: Re: [LUGOS] Samba in priklop na windowse

Goran List list.gk at indea.si
Fri Aug 27 23:30:13 CEST 2004

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> Goran List wrote:
>
> $ smbclient -L kanta -I 192.168.10.103
>
> Predvsem pa .... RTFM o pravilni uporabi dotičnih ukazov.

  Sej res, da večkrat najprej butnem na listo in potem začnem brati
man-e in hmtl-je. Tokrat pa sem se potrudil in najprej malo butal v
temo, nato malo man-al in šele nato butnil na listo.

  Najprej sem poskusil zgornji predlog, ker sem ga našel na nekem
page-u. Pa ni pomagalo. Sem mislil, da bo lažje, če dam brez imena, pa
ni šlo.

Torej: tudi komnibacija imena in IP-je ne gre skozi.

LP, Goran