Samba in priklop na windowse

Goran List list.gk at indea.si
Thu Aug 26 13:45:05 CEST 2004

  Na linux(gentoo) serverju imam sambo 2.28, nekemu uporabniku bi rad
omogočil dostop do mašine, na kateri teče W2K.

  Ta win mašina ima share, ki ga vidim z drugih win mašin, z linux box-a
pa ne.

  Poskušal sem na roke pa ni šlo. Potem sem si pomagal z webminom, ki je
v fstab zgeneriral sledeče:
\\goran-srv\ftp  /home/user/server  smbfs
password=*****,ip=192.168.10.103,username=*****  0  0

če ga hočem mountat pa dobim:
fragola user # mount server
14415: session request to GORAN-SRV failed (Called name not present)
14415: session request to *SMBSERVER failed (Called name not present)
SMB connection failed

Tudi če grem v webmin-u browsat mrežo, vidi samo sebe.

???

LP,
Goran