Priklop ext3 particije pod windowsi

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Thu Aug 26 10:17:27 CEST 2004

Zdravo!

Imam dual boot sistem win XP in linux. Ker moram včasih narediti tudi kaj v windows okolju, sem takrat povsem bos, ker
nimam svojih datotek z ext3 particij. Poznam explore2fs in je OK, a mi ni vedno za poganjati to aplikacijo. Še posebej, ker
windows okolju poganjuam tudi cygwin - sem pač navajen na terminal in v njem tudi bolj učinkovit. Malo sem brskal po netu
za priklop ext3 particije v windowsih - tako bi lahko linux zadeve videl tudi pod cygwinom.

Našel sem sledeče programe:
- http://sourceforge.net/projects/ext2fsd (podpira NT/2K/XP)
- http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/ext2ifs.htm (podpira NT/2K/XP)
- http://sourceforge.net/projects/winext2fsd (podpira NT)

Ali ima kdo kakšne izkušnje s temi ali katerimi drugimi programi? Glede na to, da imam win XP, mi zadnji odpade.

Hvala za nasvete ipd.

lp, Gregor