[LUGOS] prenos celotnega sistema (debian) na drugi disk

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Aug 25 15:41:28 CEST 2004

Hello Aljoša,

Wednesday, August 25, 2004, 3:33:36 PM, you wrote:

> Zivijo,
> zanima me kako bi najenostavneje prenesel vsebino diska (podatki,
> particije, povezave,...) na nov disk.
>
> Ker bo disk vsak cas crknil hda-debian sarge, bi rad
> cimenostavneje in najhitreje mozno prenesel celotno vsebino diska na
> sda disk.
>
> Se pravi da bi potem lahko iz drugega sda diska normalno zbutal sistem in bi ta deloval.
>
> Kaksna ideja ali link kako to naredim.

Najprej naredis na sda-ju ustrezne particije.. Potem pozenes mc,
izberes vse direktorije v / direktoriju, razen proc, in jih enostavno
skopiras preko (recimo na /mnt/sda, kjer si mountal novi prazni disk).
Na sda naredis prazen proc direktorij. Potem ustrezno popravis lilo.conf,
ki se nahaja na sda-ju ter pozenes 'lilo -r -c /mnt/sda/etc/lilo.conf',
da se boot sektor zapise na novi disk.. Ustrezno popravis tudi
/mnt/sda/etc/fstab, da se bodo mountale nove particije na pravilna mesta
in to je pravzaprav to.. ugasnes masino, izklopis hda, nastavis, da
se boota iz scsi-ja, ter drzis fige, da bo delalo. Seveda moras imeti
v jedru podporo za SCSI (ne module!), sicer se stvar ne bo dobro koncala..

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:stojan at aufbix.org