[LUGOS] Solski zvonec

Goran List list.gk at indea.si
Wed Aug 25 12:25:34 CEST 2004

Čisto resno,

  Trenutno je verjetno zvonec realiziran s fizičnimi zvonci, ki se vsi
hkrati vklapljajo preko tipke ali stikalne ure.

  Po moje je najbolje, da na izhod za printer vežeš rele (pa ne
direktno) in s tem vklapljaš zvonec. Glede na moje izkušnje v industriji
ti priporočam, da še paralelno vežeš navadno tipko, ki bo delovala, če
bi se po ne-vem-kašnem-neljubem slučaju zgodilo, da računalnik ravno
tisti trenutek nebi deloval.

  Mislim, da sem v IC-ju v Ljubljani videl nekaj kit kompletov, ki bi ti
lahko pri tem pomagali. Lahko pa sežeš tudi po bolj indstrijski opremi
iz podjetja Advantech, ki ti prilaga tudi linux driverje.

LP, Goran