[LUGOS] Dovoljenja po vdoru

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Wed Aug 25 02:54:54 CEST 2004

Marko Žerak wrote:

> Problem je samo to, da je zbrisal cel /var/log z direktorijem vred ter
> ustavil syslogd in logov za nazaj nimam
>

> .

Jah, zamenjaj VSE  -  distro, kernel  verzijo, in podrobnosti
namestitve. Tudi to ga bo zmedlo, če bo ponovno poskusil - sicer pa
poskusi FreeBSD ali pa kar poseben PC (npr. 486 ali Pentium 1 na debianu
- glej malo nazaj; PII prenese že NetBoz) za FWall (neumni smo vsi,ki
takole direktno praskamo po Mreži).
Lahko pa si kupiš pravi firewall in konec stroškov - toliko o tem.

veliko sreče,  JK