Re: [LUGOS] predvajane zvokov z večimi programi naenkrat

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Mon Aug 23 22:20:05 CEST 2004

Meni je to uspelo le z uporabo razlicnih audio serverjev...
Recimo, v Mplayerju uporabim arts (od kdeja), v XMMS pa OSS (mimo alse
in artsa).
Kako to drugace izvest pa ne vem in me tudi zelo moti, da ni mogoce...
Problem je, ker ena aplikacija nardi lock na napravo in druga ne more
upravljat z njo. Podobno kot ne mores umount-at CD-ja, ce se kdo
nahaja v njegovem diru...

Kako to resit pa.... nimam pojma.

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias