[LUGOS] fedora ftp v sloveniji

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Mon Aug 23 16:17:27 CEST 2004

>Gzipana (z -9) rec je velika 4249474858 B, prihranimo torej 2,77 %
>prostora. Vrejetno to ni vredno truda.

Treba je vedeti, da so datoteke, ki jih vsebujejo tovrstni cd-ji/dvd-ji
tako ali tako ze stisnjene z enim od algoritmom (Fedorin DVD sestoji
vecinoma iz paketov RPM), tako se stiskanje u glavnem pozna samo na
prilozeni dokumentaciji in izvrsnimi datotekami, ki so potrebne za
instalacijo. Podobno, kot ce bi gzip-al mp3 datoteko, hude uspesnosti ni
pricakovati.

lp,
    andrej.