IBM, HPA, MBR

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Aug 20 21:04:25 CEST 2004

	Hojla!

Povzročil sem si manjši problem. Grub sem manreč namestil na MBR na IBM
ThinkPad R51. Na prvem delu diska se nahajajo Windowsi, ki se zdaj ne
bootajo več.

Če bootam prvo particijo, se mi zažene IBM Rescue and Recovery in ni ga
trika, da bi se zagnali Windoowsi.

IBM-ov Rescue and Recovery sicer punuja neko restavriranje, ampak samo
datotek. Popoln restore je pa onemogočen - kar je za moje pojme kar
precej trapasto.

Skratka, kako naj si MBR spravim v normalno stanje pred inštalacijo FC2?

Preiskal sem net in IBMove strani, pa nisem našel pametnega namiga.

Srečno, Miha