[LUGOS] Linux g++ ukaz!!!

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Thu Aug 19 18:56:40 CEST 2004

On Wed, 2004-08-18 at 17:08 +0200, Gregor Berginc wrote:
> 1. Ce pogledas, kateri je undefined symbol: ali je slucajno mozno, da je
> problem v velikem C-ju, ki se pojavi v imenu (v delu, kjer pise
> Application). Torej, namesto tvojega
>
> --------------\
> _ZN4sapi18ApplCicationIfDummy6createEv
hmmm, ni mi jasno, kje si nasel tale ApplCication: jaz v Dušanovem
izvirnem postu vidim le Application...

Dušan: praviš, da povezuješ tri arhivske knjižnice (.a) in še nekaj
lastnih objektov - splača se preveriti, če so bili arhivi prevedeni z
isto različico GNU c++ prevajalnika, kot je tvoja: med g++ 2.9x in g++
3.x, ter tudi med različnimi 3.x, se je močno spremenil ABI (Application
Binary Interface). če gre za 3rd-party lastniške knjižnice in nimaš
dostopa do izvorne kode, povprašaj pri tech supportu avtorjev izvirnih
arhivov.

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org