Fedora zrcalo in Pingo 3.0

Igor Mozetic camtp.guest at uni-mb.si
Thu Aug 19 10:06:10 CEST 2004

Fedora zrcalo:

 > Definitivno je ve$,1 -(B kot 10 MB/s :)

Lokalna mreza je 100 Mbps, naprej pa 1 Gbps (kot je povedal Ales).

 > Dve vpra$,1!!(Banji:
 > 1. zakaj je FC2-DVD.iso velik samo dobrih 72 MB?

Jaz bi povprasal na fedora-users, CDji so preverjeno OK.

 > 2. kako pogosto se refresha "rawhide" in kako hitro se
 >   pojavijo updati potem, ko so izdani?

CAMTP zrcalo se osvezuje vsako uro (to velja tako za razvojno vejo
"rawhide" kot tudi za varnostne popravke za FC2), Arnes pa enkrat dnevno.

Pingo 3.0:
==========
Naj izkoristim to priliko in zainteresirane obvestim, da pripravljamo
naslednjo izdajo Pingo 3.0, osnovano na Fedora Core 2.
Namestitvenih ISO slik se ni, poglavitni slovenjeni paketi pa
so ze zreli za testiranje (Mozilla, OOo, xmms, system-config*,
icewm, apt, yum, ...). Postopek namestitve je enostaven:

1) Namestimo Fedora Core 2
2) Namestimo APT: rpm -Uvh http://slorpms.pingo.org/apt-pingo3.rpm
3) Pozenemo: apt-get update; apt-get dist-upgrade
4) In voila: imamo poglavitne slovenjene pakete in Pingo artwork :)

Hvalezni bomo za testiranje in pripombe!

--
Igor Mozetic                      (CC: igor.mozetic AT uni-mb.si)