[LUGOS] Debian sarge

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Aug 11 16:44:46 CEST 2004

re

On Wed, 2004-08-11 at 14:45, davor krabše wrote:
> Zanima me, kaj menite o testing releasih od Debiana v zvezi z
> varnostnimi popravki?

dosedaj jih se ni bilo .. ce to mislis ..

> V dokumentaciji sicer piše, da varnostni popravki kasnijo. Zanimajo me
> predvsem vaše praktične izkušnje? Koliko in če sploh kasnijo v praksi?

ne da kasnijo ..

12.8. bodo sploh zaceli furati repozirotij z varnostnimi popravki .. oz.
se resno zaceli ukvarjati tudi z popravki na trenutno zamrznjeni sarge
distribuciji.

> Instalirati nameravam nov server in ne vem ali bi dal gor woodija ali
> sarga? Server bo v produkciji, ni pa "full mission critical". Gor bo
> laufal samo web (php) in postfix?

Sarge naj bi postal stable 15.9. tega leta (torej v roku meseca dni).
Mislim, da lahko na woody-a kar pozabis. Raje poskrbi, da bo Sarge, ki
ga bos gor postavil imel dobro varnostno politiko in to je to.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #85: