[LUGOS] cudni log

joze_klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 10 17:39:01 CEST 2004

Iztok Stotl pravi:

> Zadnje case imam na strezniku vse polno takih zapisov (skoraj vsak
> dan), prej tega ni bilo nikoli :
>
> --------------------- SSHD Begin ------------------------
>

> Failed logins from these:
>    admin/password from 68.73.134.109: 2 Time(s)

> **Unmatched Entries**
> Illegal user test from 80.23.107.114
>
> Illegal user guest from 203.169.251.28
>
>  ---------------------- SSHD End -------------------------
> A me mora skrbeti ... jaz mislim da ne ...  osnovne varnostne
> mehanizme mam postelane ...
>
> Iztok

Hud ajs! Nekaj podobnega je meni javljal Kerio PF še pod winshitom.
Blokiraj navedene IP-je ali kar range (če je veliko podobnih IP-jev,
npr. 80.34.7.17-200 ali kaj podobnega). To je najbolj varna varianta (že
en odgovor prej pravi - naredi whois  / IP Range), pazi kje hodiš in
zmanjšaj število uporabnikov ter njihove privilegije (programi, možnosti
nastavitev, izvajanja, vrste datotek, bližnjice na tipkovnici, itd.) na
nujni minimum.
Če je mašina poslovna - bolj ko so scancellani, bolj so srečni (razen
direktorja in informatika, se razume).

LP, JK