[LUGOS] Emacs in sumniki

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Aug 10 15:43:08 CEST 2004

Zdravo Uroš!

Kot rečeno, sem presedlal z emacsa na Xemacs bolj po priporočilu. Takrat
sem bil še močno zelen. Dobil sem en konf. file in se mi je zadeva zdela
boljša. Ko pa sem sam začel vrtati, sem videl, da je marsikaj podprto v
emacsu, v xemacsu pa na tem še delajo ali pa ni ne duha ne sluha. Skratka
imam občutek, da xemacs caplja za emacsom. To je zgolj moj občutek, kakšno
je realno stanje ne vem. Sta si pa precej podobna.

Za final odločitev, mi je bil SVN. RCS in/ali CVS je z (x)emacsom zelo
enostavno uporabljati. Za SVN je za emacs ze ena skripta (www.google.com)
za xemacs pa ne.

--
Lep pozdrav / With regards,