[LUGOS] Emacs in sumniki

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Aug 9 15:20:37 CEST 2004

Uros Trebec wrote:
> Gregor, uf! Ocitno si se res lotil!

Kot rečeno, kje pretiravam do obisti ;)

> Kar pa, glede na to, da si
> uporabljal xemacs pred tem, niti ni tako presenetljivo. Koliko casa si
> prej uporabljal xemacs? Mislim, tako za resno delo...

Ko sem se srečal z UNIX/Linux-om sem zaradi težav z VI, sem začel z
emacs-om. Po kakšnem letu uporabe (beri nobenih nastavitev in advanced
funkcij) sem prešel na xemacs, ker si ga je sodelavka skonfigurirala do
neke mere. Ko sem prešel nanj, me je motilo, da nisem vedel kaj je kaj v
.emacs oz. kar pač xemacs ima, sem začel brskati, brati,...

Xemacs sem uporabljal dve leti. Sedaj sem na emcsu.

> Moj .emacs je se vedno zelo kratek, vsaj ce ga primerjam s tvojim.
> Trenutno mi to zadostuje, sigurno pa bom kaj uporabnega potegnil iz
> tvojih fajlov. Tnx. (moj .emacs je paste-an spodaj)

tudi sam sem našel kaj zanimivega pri tebi.

> Metod: Hvala za opozorilo, bom popravil, ce bodo nevsecnosti.

vedno dodajaj le eno stvar na enkrat.