[LUGOS] Emacs in sumniki

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Mon Aug 9 09:25:56 CEST 2004

Zdravo!

Sam sem uporabljal Xemacs kar nekaj časa, sedaj pa sem se odločil
presedlati na emacs, ker ima boljšo podporo, več uporabnikov, razvijalcev, ...

Prehod sem naredil pred dvema tednoma in si še nisem vse poštimal tako kot
je treba, a šumnike ti emacs pobere kar že glede na nastavljen locale.
Sicer si pa poglej vse moznosti, ki jih imas pod customize. Najprej poglej
kaj imas v .emacs datoteki. Če bi rad naredil kaj sprememb (s tem se lahko
igraš dneve), si moraš njujno ogledati to datoteko. Preberi emacs manal in
brskaj po netu ze .emacs datoteke.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC

University of Ljubljana
Biotechnical Faculty       URI: http://www.bfro.uni-lj.si
Zootechnical Department    mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si
Groblje 3                  tel: +386 (0)1 72 17 861
SI-1230 Domzale            fax: +386 (0)1 72 41 005
Slovenia