v /var manjka kup stvari

Jernej.Vodopivec at atrp.si Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Aug 9 09:04:31 CEST 2004

Zivjo!

A ima kdo idejo, zakaj bi kar naenkrat zgubil skoraj ves /var?
/var imam na posebni particiji, brez badsektorjev, v OK stanju (e2fsck)

Vse, kar sem naredil, je, da sem dva dni nazaj upgrade-al (dist-upgrade)
debiana (testing) in po dveh urah rebootal in opazil, da nimam /var-a.
Ostali so le se spool, run in www - pa se to ne vse, kar bi moralo biti.
Ker ni vec /var/log-a, nisem mogel odkriti nic. Gledal sem po bash_history
od roota, pa tudi ni bilo nic, kar bi zbrisalo cel direktorij.
Pognal sem chkrootkit in ni nasel nic sumljivega.
Zaenkrat nisem opazil, da manjka se kaj drugega.

LP

PS. Kernel je 2.6.7