[LUGOS] Linux konferenca '04

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Sat Aug 7 22:26:46 CEST 2004

Funny...

V bistvu je konferenca komercialnega znacaja, torej naj bi bili
udelezenci predvsem predstavniki IT oddelkov nekih podjetji. In tem pa
tako ali tako kotizacijo placajo podjetja.

A potem naj ostali "linux hackerji" lahko samo od dalec gledamo, kaj
se dogaja na konferencah? Torej, posameznik kot del linux in OSS
skupnosti ne more nic imeti od take konference? Zakaj? Ker pac nima
firme za sabo, ki bi mu placala udelezbo.

Se strinjam, kotizacija je namenjena pokritju stroskov organizacije
(recimo), samo ne zdi se mi fer, da je znanje dostopno le tistim z
globokimi zepi.

Kakorkoli, bo treba ocitno poseci po "manj legalnih" ali vsaj "manj
legitimnih" metodah, ce bom hotel kaj slisati. Hvala za pojasnilo.

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias